sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Hopeaa ja glitteriä

Pahoittelut pitkästä postausvälistä, mutta on ollut paljon kaikkea muuta tehtävää. Nämä kynnet tein nelisen päivää siten ja kuvasin vasta eilen, joten kärjet ovat hieman kuluneet. Anteeksi siitä.
Sisävalaistuksessa
Auringonvalossa
Itse ainakin ihastuin näihin :D Olen aina tykännyt hopeasta ja näissä sitä on. Lakkoina siis töpötelty Color Club - Pretty In Platinum, Orly - Sea Gurl ja Color Club - Magic Attraction.
Tässä vielä Magic Attraction. Tästä tuli heti yksi lempparilakoistani. Tämä on siis glitterlakka, jossa glitteriä todellakin riittää.  Kiiltelevät oikeastaan kaiken värisinä.
Nyt minulla muuten lopultakin on se järkkäri :D Canon EOS 1100D. Olen todella tyytyväinen siihen :)

Mitä pidätte kynsistä? Entä mikä on teidän lempi glitterlakka?

6 kommenttia:

  1. Oi tyylikkäät kynnet (: Oma lempparini on kyllä Wet n Wildin Kaleidoscope: todella näyttävä glitter!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! ja upeet noi kynnet liityin lukiaksi , käy kurkkaamassa mun blogia ja liity lukiaks jos kiinnostaa :) http://sweetragdoll-riksu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ine: Kiitos :) Olen joskus katsellut tuota Kaleidoscopea Seppälässä ja vaikuttaa nätiltä!

    Riksu: Kiitos paljon! Käyn heti kurkkaamassa. :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat! <3
    Tuli nyt muuten mieleen et miten liukuvärjäys tehään ? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Liukuvarjäys on hieman vaikea selittää näin äkkiseltään, mutta tiivistettynä suunnilleen näi: Ensin laitan lakkaa pari tippaa jonkun alustan esim. pakasterasian kannen päälle. Siitä topöttelen sitä pesu- tai meikkisienen palaseen, jolla töpöttelen sen sitten kynnelle. En tiedä tajusiko kukaan selityksestäni mitään. Olen tekemässä liukuvärjäystuton mahdollisimman pian, niin siitä voi saada jotain selkoa :D Netistä löytää myös helposti hyviä tutota aiheesta ihan googlettamalla :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...